Intrebari calibrate si destructurarea obiectilor
Ati auzit expresia cum ca o vanzare incepe atunci cand potentialul meu client mi-a spus “Nu”? Nimic mai adevarat. Pentru ca un “nu” clar imi semnaleaza ca fie nu stie ca are nevoie de serviciul sau produsul meu, fie ca planificarea mea a fost deficitara, fie ca prezentarea mea nu si-a atins scopul. Prin urmare da, nu am nimic altceva de facut decat sa remediez ceea ce nu a mers bine si sa schimb perspectiva potentialului meu client. Versus “ma mai gandesc” care e semnalul clar nu doar ca nu a inteles nimic din ceea ce i-am explicat dar ceva din atitudinea mea i-a ridicat cel putin un semn de intrebare referitor la increderea in expertiza mea. Acelasi lucru se intampla in spatele cortinei si daca imi spune ca “revine el mai tarziu” sau “trebuie sa se sfatuiasca cu asociatul”. Cum pot sa evit ca sa mi se intample mie toate astea? Exact asta vom trata in trainingul asta. Cum raspund la obiectii, cand raspund la obiectii, care sunt tipologiile de obiectii si cum calibrez intrebatile in asa fel incat sa plantez proiectia ca serviciile sau produsele pot rezolva nevoile potentialului meu client. Cursul cu aceasta tema se va desfasura pe parcursul a doua saptamani, cate doua zile pe saptamana, marti si joi, de la ora 18.30 la ora 20.30. “Destructurarea obiectiilor” se va desfasura de 3 ori pe parcusul primei jumatati a anului 2023. Calendarul celor trei perioade este mai jos. Fiecare modul este identic cu celelalt iar recomandarea noastra este as va inscrieti doar la unul din ele.
Perioada A
- 28 februarie – ora 18.30
- 2 martie – ora 18.30
- 7 martie – ora 18.30
- 9 martie – ora 18.30
Perioada B
- 9 mai – ora 18.30
- 11 mai – ora 18.30
- 16 mai – ora 18.30
- 18 mai – ora 18.30
Perioada C
- 6 iunie – ora 18.30
- 8 iunie – ora 18.30
- 13 iunie – ora 18.30
- 15 iunie – ora 18.30