Blog
Dimensiunile unei vanzari
- 13 februarie 2023
- Posted by: Damian Nedescu
- Category: Fără categorie
Atunci cand dorim sa eficientizam procesul de vanzare a unui departament trebuie facuta o radiografie a … variabilelor care compun o vanzare. Antreprenorial vorbind, sunt companii care au nevoie de vanzari mai mari. Altele care au nevoie de o profitabilitate mai buna. Sau de un flux de bani mai consistent respectiv un termen de plata mai strans. Sau de o cota de piata mai buna. Pentru sanatatea viitorului unei companii, toate variabilele astea sunt importante. Iar pentru un departament de vanzari si evident, managementul unei companii, a stii pe ce butoane trebuie sa apese e crucial in economia moderna. Mai ales ca strategia de vanzare trebuie sa ia in considerare obiectivul propus si sa actioneze ca acesta sa fie atins. O vanzare nu e pur si simplu o vanzare. O vanzare are dimensiuni: cantitate, profitabilitate, timp de recuperare a pretului si cota de piata pe care vanzarea mea o are in economia cumpararilor de acelasi tip a clientilor mei. Iar obiectivul meu, ca educatie a agentilor de vanzare sau pentru definirea strategiei … nu poate fi … o mermeleala din toate dimensiunile de mai sus.